Kolesarski motorji Panasonic

Kolesarski motorji Panasonic

Najpomembnejša novost modelnega leta 2023 e-koles Crussis so motorji Panasonic. Po predstavitvi trgovcem je prav ta korak izjemno pomemben za znamko, ki se že več let usklajuje z japonskim proizvajalcem motorjev za električna kolesa Crussis.

Panasonic GX Ultimate 95 Nm - močan in tih motor
Panasonic GX Ultimate 95 Nm - močan in tih motor

»Prvič smo se s Panasonicom srečali v času covida. Skupaj smo preživeli veliko časa, ko smo prilagodili motor glede na naše ideje in potrebe trga. Vsak trg ima določene zahteve, zato sta pomembna zmogljivost in takojšnja angažiranost ,« razkrivajo pri Crussisu, ki se Panasonicovega motorja ne bojijo primerjati z motorji največjih svetovnih znamk.

»Zame je to popolnoma edinstven motor. Je zmogljiv, tih, varčen in uporabniku ponuja neprimerljivo vozniško izkušnjo. Dolgo časa smo izpopolnjevali občutek zmogljivosti za kolesarja in prepričani smo, da nam je uspelo. Rekel bi, da je motor Panasonic GX Ultimate trenutno eden najboljših motorjev na trgu ,« pravi direktor podjetja Crussis.

Vrhunski model Crussis Atland 9.8 z motorjem Panasonic Ultimate GX
Vrhunski model Crussis Atland 9.8 z motorjem Panasonic Ultimate GX

Panasonic proizvaja skupno tri serije motorjev, pri e-kolesih Crussis boste našli dve najmočnejši - GX Power Plus (max 400 W, 75 Nm) in  GX Ultimate (max 600 W, 95 Nm). Oba motorja ponujata 4 stopnje pomoči. Ena izmed stopenj je AUTO način, ki deluje s torzijskim senzorjem, dozira pomoč glede na to, kako močno vrtite pedala. Ekonomično in udobno, v bistvu ni treba spreminjati načina, če je teren razgiban.

Močnejši Panasonicov motor z oznako GX Ultimate je uporabljen v najboljših serijah Crussis.

Skupna nastavitev motorja

"Uspelo nam je prilagoditi motor tako, da zagotavlja maksimalno udobje tako pri športni kot tihi vožnji," pri Crussisu opisujejo novo sodelovanje s Panasonicom.

Upravljanje motorja s štirimi asistenčnimi načini
Novo krmiljenje motorja s štirimi asistenčnimi načini

Z nastavitvijo aktivacije pomoči motorja ob pohodu na pedal in njegovem obračanju le za 1 stopinjo so dosegli takojšnjo odzivnost motorja, kar je zelo pomemben vidik pri speljevanju v klanec. Pomembna stvar je tudi odprava nezaželenih sunkov pri ugašanju in vklapljanju motorja pri hitrosti okoli 25 km/h. Visoko udobje pri vožnji se odraža z gladkim ugašanjem in prižiganjem motorja.


← Starejši prispevki Novejši prispevki →