Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Trio Sport so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Trio Sport je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Trio Sport d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Registracija uporabnika ni pogoj za naročilo v spletni trgovini. Podatke, posredovane ob oddaji spletnega naročila bomo varovali v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov - ZVOP-2. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Trio Sport, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.


NAČINI PLAČILA

Možnost plačila v fizični trgovini Trio Sport, Jelenčeva 1, 4000 Kranj:

  • s kartico Mastercard, Visa in Maestro
  • z nakazilom na račun podjetja po izdanem predračunu
  • z gotovino
  • Obročno plačilo Summit 1stavno
  • z Diners kartico (do 36 obrokov)

Možnost plačila v spletni trgovini Trio Sport:

  • po predračunu
  • po povzetju

V primeru izbire plačila po povzetju (ob dostavi), dostavni službi GLS in Pošta Slovenije nudita možnost plačila z gotovino ali s plačilnimi karticami.

V primeru izbire plačila po predračunu kupec prejme predračun na e-poštni naslov. Po prejetju potrdila o plačilu oz. dospetju sredstev na račun ponudnika se artikli odpošljejo.

Ponudnik kupcu izda račun in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.


VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če artikla ni na zalogi, ponudnik kupca obvesti o morebitni spremembi cene ter možnem roku dobave.

MOŽNOST POPRODAJNIH STORITEV

Trgovina Trio Sport za kolesa iz lastne ponudbe nudi tudi strokoven servis.


KORAKI NAKUPA

1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

2. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo razveljavil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o možnosti in načinu vračila blaga, ter kontaktnim podatkom za primer zamude pri dostavi ali za primer pritožbe.


VRAČILO BLAGA / PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov info@triosport.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo s klikom na ikono. Obrazec za odstop od pogodbe prejmete na e-mail.

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43.b členu ZVPot).

Izguba pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikel:
  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. sestava kolesa po naročilu)
  • v primeru blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
  • oz. za artikle ali storitve po določilih 43.č člena ZVPot

VRAČILO POŠKODOVANIH ARTIKLOV

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije, GLS). Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


GARANCIJA

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oziroma pogoji proizvajalca.


STVARNA NAPAKA

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake potrošnik izpolni obrazec, ki ga prejme na e-poštni naslov.

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot in sicer:

  • potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če se le ta (stvarna napaka) pokaže v roku 2 let po prevzemu blaga
  • potrošnik mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti najkasneje v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita
  • prodajalec mora potrošnika pisno obvestiti najkasneje v 8-ih dneh po prejetju obvestila o stvarni napaki


ARTIKLI NA SPLETNI STRANI

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.


DOSTAVA

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Trio Sport opravljata GLS in Pošta Slovenije. Dostava za naročila v Sloveniji v znesku nad 80,00€ je brezplačna. Dostava za naročila v Sloveniji v znesku do 79,99€ se zaračuna 5,00€.


ZASEBNOST

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.triosport.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, računov, informativnega gradiva in ostale potrebne komunikacije.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Z obdelavo vaših osebnih podatkov bomo ravnali v skladu z zahtevami GDPR, kar vključuje zagotavljanje varstva vaših pravic glede osebnih podatkov. Naša obdelava osebnih podatkov bo skladna s slovensko zakonodajo o varstvu osebnih podatkov v skladu z ZVOP-2.


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec ponudnika Trio Sport d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 040/996-668 ali po e-pošti na info@triosport.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetjaTrio Sport d.o.o., Jelenčeva ulica 1, 4000 Kranj.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Trio Sport d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Trio Sport d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.